70% mężczyzn odczuwa brak pewności siebie w życiu codziennym z powodu swoich włosów.
Ewelina Tomaszewska
Każde strzyżenie to o wiele więcej niż tylko strzyżenie. Twoi klienci chodzą wyżsi i czują się lepiej po wizycie u fryzjera. To więcej niż funty, które płacą, a teraz Wahl ma na to dowody w postaci liczb! Dzisiaj firma Wahl UK ogłosiła wyniki badania przeprowadzonego przez YouGov, które dotyczyło opinii mężczyzn na temat współczesnej pielęgnacji i jej wpływu na ich samopoczucie. Badanie podkreśliło, że pielęgnacja może mieć ogromny wpływ na samopoczucie mężczyzny i na wszystkie aspekty jego życia. Wyniki ankiety potwierdziły, że świeży i zadbany wygląd jest obecnie ważną częścią życia mężczyzny.
Badania pokazują, że chociaż 81% mężczyzn czuje się najbardziej pewnie w okresie dwóch tygodni po strzyżeniu i/lub przycinaniu brody, 70% z nich pozostawia sobie ponad miesiąc przerwy między kolejnymi zabiegami. Oznacza to, że dla tych 70% aż połowa ich życia upływa na odczuwaniu mniej pozytywnych emocji, podczas gdy proste rozwiązanie jest w zasięgu ręki.
Ten brak pewności siebie może mieć ogromny wpływ na życie mężczyzny, zwłaszcza w sytuacjach towarzyskich i zawodowych. Badanie wykazało, że:
- Jedna trzecia mężczyzn (32%) twierdzi, że świeże cięcie dodaje im pewności siebie w trudnych sytuacjach w pracy
- Ośmiu na dziesięciu mężczyzn (81%) czuje się pewniej w sytuacjach towarzyskich, gdy mają świeżo ostrzyżone włosy
- 84% mężczyzn czuje się negatywnie, gdy wychodzi z domu bez świeżego strzyżenia i/lub przycięcia brody
Ambasador Wahl, Sam Campagna, z Alternative Barbering Co, powiedział: "Widzę impuls, jaki świeże strzyżenie może dać facetowi, ale różnica od tego, kiedy wychodzą po jednej wizycie do tego, kiedy wracają miesiąc później, jest dość wyraźna".
Simon Shaw, Globalny Dyrektor Artystyczny w firmie Wahl, powiedział: "Z wyników ankiety jasno wynika, jaki wpływ na pozytywne sytuacje życiowe i ogólne samopoczucie mężczyzny może mieć zadbana pielęgnacja osobista. W firmie Wahl jesteśmy w centrum męskiej pielęgnacji od 100 lat i widzieliśmy, jaki wpływ miały nasze produkty na szczęście ludzi po nowym strzyżeniu czy przycinaniu brody. Czekamy na więcej takich chwil w ciągu następnych 100 lat."
-ENDS-
Badanie zostało przeprowadzone przez YouGov z udziałem 2,100 brytyjskich mężczyzn w wieku 30-55 lat, na temat ich osobistych nawyków pielęgnacyjnych i znaczenia strzyżenia. Jest to pierwsze badanie, które firma Wahl, lider w kategorii profesjonalnej i domowej pielęgnacji, przeprowadziła w tym obszarze, ponieważ ma ono na celu zagłębienie się w umysły mężczyzn, aby znaleźć nowe trendy w pielęgnacji, które są prezentowane przez współczesnego mężczyznę.
Zostaw komentarz